Politica Retur / Anulare
Politica Retur / Anulare
Potrivit
articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți
dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanta, fără a preciza
motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o
parte terță, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastră, in posesia
fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va
exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră
de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivoca
transmisa prin adresa de e-mail: office@triticom.ro. Completați pentru retur formularul, si trimiteți-l
la adresa de email mai sus menționată.
Daca va retrageți,
vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră cu excepția
(vezi retur si înlocuire) fără întârzieri nejustificate si, in orice caz,
nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la
decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua
aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca si cea folosita
pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului in care v-ați exprimat acordul
expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor
percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
RETURNARE SI INLOCUIRE
Cum returnați
produsele
In momentul recepționarii
comenzii verifica cu atenție starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna
stare – sa nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte
sau înfundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constatați
aceste nereguli, iți recomandam sa solicitați completarea unui Proces verbal de
constatare, in prezenta curierului, in momentul livrării, in care sa specifici
natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare
defectuoasa, etc). Se pot face specificații direct pe factura fiscala.
Procesul verbal
nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Daca
reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de
constatare, va rugam sa contactați imediat un reprezentant al firmei Triticom
SRL, la numărul de telefon 0746.628.180, unde veți primi suport pentru
rezolvarea reclamației.
Daca in urma
deschiderii coletului constatați ca produsul comandat nu este in stare perfecta
de livrare și prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip
estetic, va recomandam sa refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa
completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul
livrării, starea produselor deteriorate.
Clientul poate
returna produsele achiziționate in următoarele situații:
-produsul care nu
este conform cu specificațiile de pe site,
-produsele ce au
fost livrate greșit
-produsele care
au mărimi eronat comandate
Clientul este
obligat sa notifice www.triticom.ro, intenția sa de a returna produsele achiziționate,
prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucrătoare de
la primirea produselor.
Produsul va fi
returnat doar daca este in condiții perfecte, in ambalajul original, cu toate
etichetele interne si externe, eticheta de preț cu sigiliul nealterat, cu
accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In
caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzător si/sau nu sunt in condiții
perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fără rambursarea contravalorii
produsului sau înlocuirii acestuia.
Produsele trebuie
returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin
serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.
Produsul returnat
trebuie sa fie însoțit de copie după factura, si formularul retur completat de către
client.
Clientul nu poate
returna produsele achiziționate si/sau nu poate pretinde oricare alte
daune-interese/despagubiri, in următoarele scopuri sau situații:
-cazul in care
produsul s-a realizat pe masurile clientului,
-produsele
prezinta semne de uzura, deteriorare sau piese si componente lipsa
– înlocuirea
produsului achiziționat cu un alt produs cu alte specificații sau de un tip
diferit
- cererea de
returnare are data de expediere care depășește perioada de 14 zile
calendaristice
– in cazul in
care produsul returnat nu este in aceeași stare in care a fost livrat (in
ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au însoțit).
-in cazul rambursării
contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data recepționarii
produselor, prin virament bancar.
-in cazul înlocuirii
produsului cu unul identic, înlocuirea se va face in condițiile si limitele
unei comenzi normale.
-ruperea
sigiliului de securitate atrage după sine scoaterea produselor din categoria
celor returnabile.
– orice
solicitare făcută de către client ( piese înlocuite, produse integral, etc) se soluționează
in terme de 14 zile calendaristice.
Comenzile care au
fost ridicate de la magazine nu sunt considerate comerț la distanta, ci vânzare
prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate si
acceptate personal, ca si corespunzătoare cu scopul si nevoile clientului.
In situația in
care doriți sa returnați un produs funcțional, livrat corect si fără vicii de fabricație,
se va considera livrare valida si se va opri taxa de transport tur si
retur. Acesta se va calcula in funcție de distanta fata de depozitul firmei si
poate ajunge pana la 20% din valoarea produsului.
Rambursarea
contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se
poate face fie returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalizări.
Pentru
restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de către
dumneavoastră a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta
produsului returnat.
In cazul in care ați
achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta
produsului returnat in același cont bancar din care ați efectuat plata.
In
cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam
dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora
ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de
retur.
ATENTIE:
In cazul in care
produsele a căror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau
incomplete, urme de uzura, ruptura, componente sau accesorii lipsa, sau nu sunt
returnate in aceeași stare in care au fost livrate către client, SC TRITICOM
SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din
valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor
aduse produselor achiziționate.
Returul
produselor SC TRITICOM SRL:
Daca, din orice
motiv, nu sunteți 100% mulțumit de un produs pe care l-ați cumpărat, puteți sa
il returnați in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-a fost
livrat de către curier.
1.
Completați o
cerere de retur pe www.triticom.ro, asigurându-te ca produsul pe care vrei sa
il returnați îndeplinește condițiile de retur
2.
Specificați in
cerere una dintre opțiunile de retur : schimb cu același model, schimb cu un
produs diferit vândut de SC TRITICOM SRL sau rambursare a sumei de bani plătite
la cumpărare
3.
După aprobarea
cererii de retur, vom trimite curierul la dumneavoastră sa ridice produsul pe
care vreți sa îl returnați.
Cererea se face
pe adresa de office@triticom.ro sau completând formularul de retur de
la comanda.
Pentru a returna
produsul este necesara descărcarea si completarea acestui formular si
trimiterea lui la adresa office@triticom.ro.
Adresa de contact
pe email pentru alte detalii: office@triticom.ro.
Condiții
generale:
Puteți returna
produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-au fost
livrate de curier. Așadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur
poate fi trimisa cel târziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrării.
Toate produsele
pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ați primit.
Nu putem accepta
produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au
fost deteriorate de către tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de
uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice /
electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de
toate accesoriile.
Trebuie sa returnați
produsele ambalate, însoțite de etichetele inițiale, intacte si toate
documentele cu care v-au fost livrate.
Puteți returna
orice produs doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care
au fost desigilate si uzate.
Daca ați deschis
coletul si constați ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteți cere returul
numai in condiția in care produsul este ambalat in aceeași forma in care l-ați
primit, in același ambalaj, foarte bine închis si sigilat, pentru a nu suferi
daune pe timpul transportului sau al manipulării de către curier.
Aveți foarte mare
atenție la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de către curier, SC
TRITICOM SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma
din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor
aduse produsului.
Comanda speciala:
Produsele confecționate
după specificația clientului sau aduse la comanda (cu avans)- dimensiuni,
culoare, material ce poarta denumirea de „comanda speciala” / poate fi comandat
în așteptare, nu pot fi returnate. Decizia de a renunța la o comanda
speciala duce la pierderea avansului achitat.
Anularea unei
comenzi:
In cazul in care doriți sa anulați o comanda, o puteți face pana in
momentul când a plecat coletul de la noi.
Cererea se poate face in scris la adresa de email: office@triticom.ro sau folosind formulare
din contul dvs de la noi de pe platforma.